Klantbeoordeling:1400+ beoordelingen
8.9

Openingstijden winkel in Zwaagdijk-Oost: ma. t/m vr.: 8 - 18 uur, za.: 10 - 16 uur

Uw winkelwagen / wijzig inhoud
Uw winkelwagen is leeg!

Klantenservice Klachtenprocedure

  • Contact
  • Bestellen
  • Betalen
  • Bezorging
  • Garantie
  • Retouren
  • Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

Natuurlijk willen wij dat u tevreden over ons bent. Wij zullen er dan ook alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Daarnaast is uw klacht voor ons aanleiding om na te gaan of wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Mocht u toch onverhoopt een klacht hebben kunt u deze bij ons melden per email of schriftelijk. U klacht melden per email:

U kunt u klacht mailen naar info@nostalux.nl of per post naar:

  Nostalux BV
  Korenmarkt 8
  1681PB Zwaagdijk-Oost

Om uw klacht in behandeling te nemen hebben wij de volgende informatie van u nodig:

- Klachtomschrijving
- Naam en of model nummer van het betreffende product
- Bestel en of ordernummer dan wel kopie van de nota

Wij nemen uw klacht na ontvangst direct in behandeling en u ontvangen zo snel als mogelijk een schriftelijke reactie. Doorgaans is dit binnen 24 uur, echter ten alle tijden binnen 3 werkdagen.

Niet tevreden ?

Bent u het om wat voor reden dan ook niet eens met onze oplossing/reactie kunt u uw klacht ten alle tijden voorleggen aan een onafhankelijke geschillencommissie, te weten: Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl) Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

Antwoord niet gevonden ?

Neemt u dan contact met ons op, dit kan telefonisch op 0228 56 66 97 per mail op info@nostalux.nl of gebruik het contact formulier

Copyright © 1999 - 2017 Nostalux B.V. - Alle vermelde prijzen zijn inclusief 21% BTW - Premium dealer van KS Buitenverlichting - sitemap