Menu
Winkelwagen

Product oplossingen & Retourneren

Iets niet geheel naar wens ? Wilt u een product ruilen, aanmelden voor garantie of retourneren dan kunt u gebruik maken van dit formulier. U kunt na het invullen van de algemene gegevens en het/de product(en) kiezen voor 2 opties:
 
Optie 1:
Heeft u een product ontvangen en is er breuk, schade of iets van andere materiele aard waar u graag een oplossing voor ziet? Kiest u dan optie 1. Geeft u kort het probleem aan en hoe U wenst dat wij dit voor u oplossen. Indien u het probleem goed in beeld kan brengen met een foto kunt u tot 3 fotos toevoegen.
 
Optie 2:
Als u een product wilt retourneren voor terugbetaling kiest u voor optie 2. U ontvangt daarna per email de retour instructies en in PDF een retour blad en etiket voor op de doos. Het is niet nodig uw rekening gegevens voor terugbetaling aan ons door te geven. Zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen (meestal binnen 3 werkdagen) na herroeping crediteren wij het aankoopbedrag via de betaalwijze welke u heeft gekozen bij het bestellen bijvoorbeeld Ideal, PayPal of creditcard. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Algemene gegevens
Product(en) voor deze aanvraag

De informatie zoals bestel nummer, product naam en model vindt u allemaal op de bijgeleverde factuur. Wilt u meer dan een product toevoegen? Klik dan op de + PRODUCT knop voor een nieuwe product invoer. Bent u niet meer in het bezig van de factuur? Dan kunt u deze opvragen via email of telefonisch op +31 (0)228 56 66 97.

Welke afhandeling wenst u?
Captcha
8.9