Menu
Winkelwagen
Veelgestelde vragen

Bezorging

Bezorging

Als de betaling is bijgeschreven kan uw bestelling verzonden worden. U krijgt dan een bevestigingsmail met de melding dat de betaling succesvol was. Over het algemeen kunt u het product dan de volgende werkdag ontvangen.

 

In sommige gevallen heeft het product een langere levertijd. Dit wordt op de productpagina aangegeven. Dit kan bijvoorbeeld zo zijn vanwege een andere leverancier of als het product voorzien wordt van speciale kleur (poedercoating). In dit laatste geval is de levertijd 3 tot 9 werkdagen.

 

Zodra uw bestelling verzonden is, krijgt u een bevestigingsmail.

 

Onze transporteur in Nederland is TransMission. Zij sturen u op de dag van bezorging een e-mail met de verwachte bezorgtijd. Deze hebben zij voor 10.00 uur berekend. 

Onze transporteur in Nederland is TransMission en DHL. Woont u in België, dan verzenden wij met DHL, die het in België vervolgens overdraagt aan BPost. In Duitsland leveren wij met DHL.

 

In het geval van pallets of ongewone omvang leveren wij in Duitsland en België ook via TransMission. 

De bezorgingen vinden overdag op Maandag tot en met zaterdag plaats. U hoeft niet zelf te tekenen voor ontvangst; dit mag ook iemand anders zijn. U kunt het dus ook op een ander adres laten bezorgen. Uw werkadres kan ook een mogelijkheid zijn. 

Als u een specifieke datum heeft waarop u de bestelling wenst te ontvangen, dan kunnen wij daar rekening mee houden. U kunt deze wens aangeven in de opmerkingen bij uw bestelling. 

Als u uw bestelling nog niet heeft ontvangen dan kunt u contact opnemen met de klantenservice. Houd uw bestelnummer bij de hand en wij zullen uitzoeken wanneer u uw bestelling krijgt.

Onze transporteur heeft helaas geen afhaalpunten. We hebben dus een adres nodig waar iemand kan tekenen, om het pakket in ontvangst te nemen. Afhalen kan uiteraard wel altijd in onze winkel in Zwaagdijk-Oost (Noord-Holland). 

Nostalux hanteert standaard € 4,95 verzendkosten. Bestellingen boven de € 49 worden gratis verzonden. 
Er is uitzondering voor producten waar een extra verzendtoeslag bij komt door bijvoorbeeld het gewicht of de omvang. Deze kosten staan altijd expliciet vermeld op de productpagina. 

Is er niemand thuis om het pakketje in ontvangst te nemen tijdens de geplande bezorging? In dit geval zal de bezorger proberen het pakketje af te leveren bij de buren. Mocht dit niet lukken wordt het pakketje meegenomen en zal er de volgende werkdag een nieuwe poging gedaan worden. Is er tijdens deze tweede poging niemand thuis dan zal de bezorger een briefje achter in de brievenbus. Met behulp van dit briefje kun je zelf een nieuwe bezorg-afspraak maken.