Klachtenprocedure
Mocht u onverhoopt een klacht hebben, dan kunt u zicht per e-mail of post tot ons wenden.
E-mail adres:
info@nostalux.nl
Per post:
Nostalux B.V.
Korenmarkt 8
1681 PB Zwaagdijk-Oost
Om uw klacht in behandeling te nemen hebben wij de volgende informatie van u nodig:
- Klachtomschrijving;
- Naam en/of het model nummer van het betreffende product;
- Bestel en/of het ordernummer dan wel kopie van de nota.
U ontvangt binnen 3 werkdagen een (schriftelijke) inhoudelijke reactie.
Niet tevreden ?
Bent u het niet eens met onze reactie, dan kunt u uw klacht voorleggen aan De Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de geschillencommissie via het Europees ODR Platform
Antwoord niet gevonden ?
Neemt u dan contact met ons op, dit kan telefonisch op 0228 56 66 97 per mail op info@nostalux.nl of gebruik het contactformulier