Menu
Winkelwagen

Klachtenprocedure

Natuurlijk willen wij dat u tevreden over ons bent. Wij zullen er dan ook alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Daarnaast is uw klacht voor ons aanleiding om na te gaan of wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.

 
Mocht u onverhoopt een klacht hebben, dan kunt u zicht per e-mail of post tot ons wenden.
 
E-mail adres:
info@nostalux.nl
 
Per post:
Nostalux B.V.
Korenmarkt 8
1681 PB Zwaagdijk-Oost
 
Om uw klacht in behandeling te nemen hebben wij de volgende informatie van u nodig:

  • Klachtomschrijving;
  • Naam en/of het model nummer van het betreffende product;
  • Bestel en/of het ordernummer dan wel kopie van de nota.

U ontvangt binnen 3 werkdagen een (schriftelijke) inhoudelijke reactie.

 
Niet tevreden ?
Bent u het niet eens met onze reactie, dan kunt u uw klacht voorleggen aan De Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de geschillencommissie via het Europees ODR Platform

 
Antwoord niet gevonden ?
Neemt u dan contact met ons op, dit kan telefonisch op 0228 56 66 97 per mail op info@nostalux.nl of gebruik het contactformulier